Thursday, May 21, 2009

hari berlalu begitu cepat..., setiap hari2ku hati ku x pernah berhenti dari mengingatinya..nama nya sentiasa dihatiku..., aku cuba untuk mengatakan tidak mulut ku sering kali berkata tidak n perbuatan ku seringkali menunjukkan aku seorang yang tabah..tapi hanya hatiku mengetahui apa yang sebenarnya berlaku....31 mei...semakin mendekati...adakah dia juga merasakan apa y au rasakan...aku dah lama x pegi kolej...aku tau kawan2 ku semua risaukan aku...tp aku x mapu untuk teruskan belajar..., bukan x boleh untuk belajar tp aku sering teringatkan jika aku habis kan pengajianku dalam degree dia akan sentiasa ada disisi ku...tp skrg dia sudah tiada.

2 comments:

  1. pelajaran perlu diteruskan..
    tak perlu pk tantang diri dia sehinggakan diri kita terabai,

    apa yg perlu kita buat adalah penuhi ilmu didada, gembirakan hati mak ayah yang lain abaikan....

    janji hidup kita gembira,
    belum tentu dengan adanya dia kita akan gembira

    SELALU INGATKAN DIA

    DIA??
    BELUM TENTU INGATKAN KITA.....

    ReplyDelete