Tuesday, May 12, 2009

=)

"saling mencintailah hnya krna ALLAH, saling menyaygilah hnya krna ALLAH, saling membahagiaknlah hanya kerana ALLAH, kerana hanya ALLAH-lah yg dpt menumbuhkan rasa cinta, kasih sayang dan kebahagiaan tersebut."

sorng kwn smpt bg aku kta2 ni utk bri aku smgt..die slau bg aku smgt utk truskn hdup wlau tnpa "CINTA" cinta manusia...jika aku amati dn hayati kata2 ni ia sgt menyentuh hati..tramat sgt...smpt aku bsoal jwb dgn diri sndri knp aku tk d bri pluang skli lg utk perbetulkn segalanya?? dan knp saat ini bru aku tau caranya..cra utk mjdkn aku dan dia bhgia krna ALLAH..

sebb aku leka dengn "CINTA"..cinta mnusia dr segalanya lbih hebat dari cnta kpd yg ESA..disitula "SILAPKU" dan seglanya sudh tlmbt..utk aku sesali..dan aku telah "MECBR FITRA SORNG LAKI"..adkh ini satu pgakuan??atau luahan??uh..nthla mungkin "PENYESALAN"..adakah ia berpjgn?? plzla..aku tk mmpu hdpi kekngan..:-(

No comments:

Post a Comment