Wednesday, June 24, 2009

25 june.....

wahh sudah lama rasanya tak menconteng coretan dalam blog ni..., banyak luahan yang ingin di di tulis....tp x tau nak mula dari mana.., selma aku menghilang banyak yang berlaku dalam hidup.. apa yang sudah berlalu pergi x mungkin berpatah balik..., keceriaan aku setiap hari macam perkara n perbuatan yang seakan di buat... kesakitan hati..penderitaan hati sangat pedih..., hampir sebulan aku sudah menemui pengganti cinta hati...tp adakah benar hati merasa bahagia? ataukah hanya luaran nampak bahagia...di mana harus aku meluahkan rasa hati? pada siapa? siapa yang sudi mendengar? kawan baik aku sendiri yang jauh bile aku buka cerita pasal hati aku y terluka hanya berkata lupakan lah kenangan lama..., x adil n x baik untuk di ingati...x adil untuk si dia y menyayangi aku.. tp aku?? 2 tahun aku belajar apa itu erti setia n apa itu erti cinta..tp hanya sekelip mata cinta itu pergi dari aku...pergi tinggalan aku..., bodohnya aku kerana terlalu sygkan dia sedangkan dia sudah bahagia dgn tunang atau myb isteri tersayang.

di mana aku nak mencari kembali kekuatan hati untuk meneruskan pelajaran? adakah aku sanggup untuk hancurkan harapan kedua ibu n ayah aku.., dulu aku berjaya membuat ibu n ayah tersenyum bangga dgn keputusan pembelajaran ku yang sentiasa berada di atas.. tp sekarang mungkin aku adalah org yang terlalau di bawah...mama....papa maaf kan akak.., di mana akak boleh mencari balik diri akak yang dulu? dia dah bawa diri hidayah yang dulu.., semangat hidayah dulu yang kuat...hanya tinggal hidayah yang mudah jatuh...., luaran nampak bahgia..sentiasa tersenyum tp apa yanag hati ku rasakan hanya tuhan yang tahu..., ya allah kuatkan hati ku..., kembalikan hidayad yang dulu...aku ingin menjadi hidayah yang dulu.... bukan hidayah yang sekarang....

No comments:

Post a Comment