Wednesday, June 24, 2009

jalan-jalan

hurm....penat pun ada...happy pun ada...ngntuk pun ada hehe..., ape nak jadi lah ngn hidayah ni haha.., hari ni aku bangun pagi hehe ye lah semata2 nak pg jalan atas urusan penting heheh penting la sangat...seronok jugak sekali sekala berjalan seorang diri...cakap sendiri pilih barang sendiri hehe macam2 lah lagi...., huhu aku nak lupakan kenangn silam aku..sebab aku nak bukak lembaran hidup baru...hanya menunggu org tu meluahkan je apa yang isi hatinya pendamkan....., aku harap aku x tersalah pilih... tp sebelum aku memilih kene lah lelaki dulu yang meluahkan kan heheh tp aku tahu die pun tahu isi hati ku hahah

dah-dah x yah tulis panjang2 nanti korang tau plak rahsia aku hehe bye...

assalamualaikum...jumpe mlm nanti haha

No comments:

Post a Comment