Wednesday, July 15, 2009

keterbukuan...kekusutan...keserabutan..

kenapa bila aku sudah berubah dari punya hati y sekeras2 batu pada hati y keras hanya keras kerak nasi..heheheh.., kawan baik ku mahukan aku berbah jadi periang...jadi gadis y ceria..gadis yang sentiasa tersenyum...gadis sentiasa membawa kebahagaiaan keceriaan...tapi ada jugak orang yang x suka aku y sentiasa tersenyum...tergelak...tp aku memang begitu...aku mudah ketawa aku mudah tercuit rasa hati untuk ketawa...myb sebab aku mengikut perangai dan sifat arwah nenda tersayangku..., walaupun hatinya sakit dan sering kali di sakiti dia hanya senyum..., aku rindukan nenda ku..sangat rindukan nenda..., salah ke aku y punya sifat yang suke tergelak..bukan aku nak gelak saje2...dah bagi aku bende tu mencuit hati aku...bukan untuk buat gelak bodoh..., orang y kenal aku faham aku siapa....tapi orang y x kenal aku..akan cakap aku macam2....x pe lah.., itu anggapan orang.., aku x mampu nak halang n stopkan orang2 nak buat tanggapan apa....,

aku rindukan seseorang yang satu ketika bertakhta dalam hati ku...walau macam mana pun aku membenci dia...mencaci dia..aku masih sayanagkan dia...aku hormati dia...dia seorang je y memahami aku...tapi kenapa aku d tinggalkan??

aku malas untuk berfikir soal hati n perasaan..penat..letih...sakit je kadang2 berfikir semua ni..
kalau ikhlas nak kan aku...ambil dan sunting aku secara sah...miliki aku secara sah di sisi islam..
bukan hanya berkata di bibir ungkapan sayang..ungkapan cinta...

aku ingin memiliki seseorg y blh bimbing aku....

dua hari dah berlalu...aku penat nak fikirkan semua ni...aku letih...sakit luaran dan dalaman ku..hati ku meronta...memberontak....


tuhan tolonglah aku...dengarlah doa hambamu ini ....

No comments:

Post a Comment